torsdag, februari 26, 2009

"Do you wanna work out, I can remake you?"

Fy sjutton kolor vad ont det gör i mina ben. Men träningsvärk är ett bevis på att det långt där inne finns muskler så jag kanske ska vara glad? Eller? Jaja, innebandyn blev jobbig men envis som jag är höll jag ut hela timmen, med några vätskepauser förstås. Men det kändes verkligen som att jag hade gummiband fästa vid benen för det var ungefär som att jag sprang och sprang och sprang men ingen vart kom. Jaja, nu är jag hemma och jag lever.

Benen tycker nog att vi ska lägga oss i badet och sedan sängen för att inte röra oss mer idag. Men nu är det inte benen som bestämmer utan resten av kroppen, eller åtminstone knoppen, så jag ska ta en raid genom lägenheten. Blev ingen dammsugning igår (någon som är förvånad?) så idag ska jag röja och som jag ska röja för solen skiner utomhus och då vill jag ha fint inomhus. Tyvärr har sambon flytt fältet så jag får ta itu med skiten ensam. Men jag tänkte lämna disken till honom. Haha, det kan han få för att fly fältet på det här viset. Inte ska han tro att han slipper undan bara för att han sitter med pojkarna och sippar kaffe hela dagen. No way!

1 kommentar:

J sa...

Oh så snäll flickvän du är som sparar det roligaste till han ;) Hihi. Hoppas du blev nöjd, skoj med fika nu! PUSS